Cool Girls

اهلا وسهلا بكم فى منتدى cool Girls

نرحب بكم للانضمام الى اسرة المنتدى اذا لم تريدى الاشتراك اضغطى اخفاء اذا انتى عضوة وتريدى الدخول اضغطى دخول اذا انت زائرة وتحبى المشاركة معنا فى اسرة المنتدى اضغطى تسجيل وشاركى معنا

ادارة المنتدى

برجاء عدم نقل المواضبع والصور

Cool Girls

اهلا وسهلا بكم فى منتدى cool Girls

نرحب بكم للانضمام الى اسرة المنتدى اذا لم تريدى الاشتراك اضغطى اخفاء اذا انتى عضوة وتريدى الدخول اضغطى دخول اذا انت زائرة وتحبى المشاركة معنا فى اسرة المنتدى اضغطى تسجيل وشاركى معنا

ادارة المنتدى

برجاء عدم نقل المواضبع والصور

Cool Girls
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Cool Girls

Join To Us

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بكم ايها الاعضاء والزوار فى منتدى كوول جيرلز
اهلا وسهلا بالعضوة نغم والعضوة rozmary and all the members of the website
كل سنة وانتم طيبين بمناسبة الشهر الكريم
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اخيرااااااااااااااااا تحميل فيلم camp rock 2
انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 14, 2013 7:37 am من طرف emy mohamed

» تحميل جميع اغانى فيلم camp rock 2
انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالإثنين يوليو 09, 2012 5:48 pm من طرف rock princess

» تحميل فيلم Monte Carlo 2011 DVD Selena Gomez مترجم بروابط مباشرة
انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 09, 2011 12:34 am من طرف بنوته كيوت

» نشاط
انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالأحد أغسطس 21, 2011 3:06 am من طرف sMaRT L0vE

» رمضان خلص خلاص
انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالأحد يونيو 05, 2011 3:13 am من طرف miley Billy

» Jingle Bell Rock -Mitchel Musso
انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالأحد يونيو 05, 2011 3:11 am من طرف miley Billy

» Wonderful Christmas Time -Demi Lovato
انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالأحد يونيو 05, 2011 3:09 am من طرف miley Billy

» So UnderCover مايلى سايروس
انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالأحد يونيو 05, 2011 3:06 am من طرف miley Billy

» All i want For Christams Is You -Miley Cyrus
انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالأحد يونيو 05, 2011 3:05 am من طرف miley Billy

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nagham
بنوتة ممتازة
بنوتة ممتازة
nagham

السمك النمر

انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Empty
مُساهمةموضوع: انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده   انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 1:10 pm

انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده عارفين ليه لان مفيش احلى من اعضاءه و مفيش ولا حقد و لا كراهيه بين الاعضاء و هديكو مثال على الكلام ده وخلو كلامنا بدون ذكر اسماء
فى منتدى من المنتديات الكبيره ذات الاعضاء الكثيره لكن حقدها اكتر يا دوب المديره العامه حصلها حادث ودخلت المستشفى من هنا و المشاكل بدئت من هنا لكن المشكله الاكبر كانت فى عضوه تمسح المواضيع و كانت هنا عضوه اخرى صديقتها كانت تقنع العضوات الاخريات ان عضوه غير هذه العضوه هى التى تمسح المواضيع و المصيبه انها كانت تمسح مواضيع الصلاه على النبى فكان هناك موضوع عن الصلاه على النبى ضل يكبر و يكبر حتى اصبحت عدد صفحاته فوق الخمسون فجائت هذه العضوه و مسحته حتى فى يوم من الايام صورت لنا العضوه التى كانت العضوات تتهمها بمسح المواضيع جدول مسح المواضيع و من الذى مسحها فبانت الحقيقه و لكن غضبت العضوه التى كانت العضوات تتهمها بمسح المواضيع و تركت المنتدى و خسر هذا المنتدى هذه العضوه و فى يوم من الايام عرفنا ان العضوه التى كانت تمسح المواضيع من الشيعه لهاذا السبب كانت تمسح مواضيع الصلاه على النبى
Admin
Admin
Admin

القوس الثور

مُساهمةموضوع: رد: انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده   انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 3:30 pm

استغفر الله العظيم فعلا ان المنتدى ده يعنى برنا يكون معانا ان احنا نعمله احسن منتدى فى النت ! Smile
https://just-girls.ahlamountada.com
miley Billy
بنوتة ممتازة
بنوتة ممتازة
miley Billy

الثور الفأر

مُساهمةموضوع: رد: انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده   انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 4:59 pm

يا نهار.... من الشيعة.... استغفر الله العظيم فعلا الحمد لله ان انا فى المنتدى الرائع دة و معا احلا مديرة و اجمل عضوات
Admin
Admin
Admin

القوس الثور

مُساهمةموضوع: رد: انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده   انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 7:47 pm

ميرسى يا احبابى !!!!
https://just-girls.ahlamountada.com

انا بحمد ربنا انى فى المنتدى ده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اسم المنتدى
» اعتذارى للغياب عن المنتدى
» اهنئ كل عضوات المنتدى
» مين العضوة ؟؟ من العضوة اللى هتكون صحفية فىمجلة المنتدى ؟